Retourneren

Bestelling retourneren?

Wij begrijpen dat een goede nachtrust ontzettend belangrijk is. Daarom streven wij naar het continu innoveren van de kwaliteit van onze producten. Een hoofdkussen koop je maar één keer en gebruik je voor een langere periode. Daarom is het hoofdkussen van Zentix geschikt voor iedere soort slaper. Of je nu een rug-, buik- of zijslaper bent, je zult altijd in rust kunnen slapen in verschillende posities met ons model.

Ook weten wij dat een nieuwe hoofdkussen een aantal dagen wennen is. Daarom vragen wij jou om het kussen goed uit te proberen voordat je het hoofdkussen retour stuurt.

Let op: Voor de navulzakjes memory foam kunnen wij geen retour accepteren omdat wij niet kunnen controleren of de vulling met opzet is verwisseld of een verkeerde hoeveelheid gram is geretourneerd.

Bedenktijd/retour

Wat de reden ook is, jij hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Jij hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Jij krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@zentix.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@zentix.nl. Wel draagt jij zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor jou te wijzigen.


Toch het hoofdkussen retourneren? Klik hier